Obchodní podmínky

Pro poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to e-booků a jiných produktů s digitálním obsahem, k němuž dochází přes webové rozhraní www.weddingcity.cz.

Obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na webových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi prodávajícím a kupujícím písemně dohodnuto jinak.

Při uzavírání kupní smlouvy se vychází ze skutečnosti, že kupující je seznámen s těmito Obchodními podmínkami a dalšími níže popsanými body. Tyto obchodní podmínky ve formátu pdf či obdobném budou rovněž zaslány v příloze elektronické pošty potvrzující objednávku kupujícího.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen obchodní podmínky) fyzické osoby (podnikatele) Miroslavy Kobernové, se sídlem Havanská 2811/7, 390 05 Tábor 5, IČO: 65947568, zapsané v živnostenském rejstříku vedeném u Živnostenského úřadu města Tábor pod č.j. OŽ/2249/2008/Pa/2 (dále jen prodávající) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen občanský zákoník) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen kupní smlouva) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen kupující) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.weddingcity.cz (dále jen webová stránka), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen webové rozhraní obchodu).

1.2 Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba (kupující), která má v úmyslu nakoupit digitální produkt od prodávajícího, je právnickou osobou či fyzickou osobou (podnikatelem), jež jedná při objednávání digitálního produktu v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.  

1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. 

1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. 

1.5 Znění obchodních podmínek je prodávající oprávněn měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. ODPOVĚDNOST

2.1 Jako uživatel bere kupující na vědomí, že digitální obsah produktů užívá na vlastní riziko, a že závisí pouze na kupujícím, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Jako poskytovatel neodpovídá prodávající za výsledky kupujícího, které v souvislosti s užíváním produktu zaznamená, ani prodávající nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Digitální obsah produktů nenahrazuje zdravotní péči.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY 

3.1 Veškerá prezentace digitálních produktů umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto digitálních produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. 

3.2 Webové rozhraní obchodu obsahuje podrobné informace o digitálních produktech, a to včetně uvedení, co obsahují a v jakém formátu jsou poskytovány. Dále jsou uvedeny ceny jednotlivých produktů, a to v českých korunách, které zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. 

3.3 Pro uzavření kupní smlouvy je nutné vytvořit kupujícím objednávku vyplněním elektronického objednávkového formuláře, a to bez registrace, přímo z webového rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace:

  • o objednávaném produktu,
  • o ceně produktu a způsobu úhrady kupní ceny produktu (tyto informace budou zadány v průběhu tvorby objednávky v rámci webového rozhraní obchodu a budou uvedeny v objednávce automaticky na základě zvoleného druhu produktu; naopak údaje o ceně za dopravu a způsobu doručení zboží uvedeny nejsou, protože se u digitálních produktů neuplatní),  
  • kontaktní údaje kupujícího pro vystavení faktury (jméno a příjmení) a elektronická adresa (e-mail) pro doručení digitálního produktu.

3.4 Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil. Prodávající se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje.

3.5 Stisknutím tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím je učiněna závazná objednávka digitálního produktu, resp. návrh na uzavření kupní smlouvy.

3.6 Po odeslání objednávky je na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce. Toto oznámení je automatické a nepovažuje se za uzavření kupní smlouvy. Přílohou souhrnu objednávky jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího ve formátu pdf.

3.7 Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena, tj. smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká v okamžiku doručení potvrzení o přijetí zaplacené objednávky, jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Doručením této elektronické pošty je kupní smlouva uzavřena a tato elektronická zpráva představuje současně potvrzení o jejím uzavření.

3.8 Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností poskytovatele a uživatele, které z kupní smlouvy vyplývají.

3.9 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením a plněním kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA PRODUKTŮ A PLATEBNÍ PODMÍNKY 

4.1 Uzavřením kupní smlouvy vzniká kupujícímu povinnost uhradit prodávajícímu kupní cenu produktu bezprostředně po provedení objednávky a zároveň před započetím plnění kupujícím, tzn. že digitální produkt bude zpřístupněn až po úspěšném přijetí platby od kupujícího.

4.2 Vzhledem k charakteru prodávaných produktů nevznikají žádné náklady na dopravu, ani jiné náklady spojené s jejich zpřístupněním. Kupní cena uvedená v souhrnu objednávky před odesláním objednávkového formuláře je tedy cenou konečnou.

4.3 Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení kupní ceny na webovém rozhraní prodávajícího (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání kupní smlouvy, nemá prodávající povinnost kupujícímu za takovou zjevně chybnou cenu produkt zpřístupnit a prodávající je v takovém případě oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

4.4 Kupní cenu dle kupní smlouvy uhradí kupující prodávajícímu následujícím způsobem:

  • bezhotovostně bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího

Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní.

4.5 Platební údaje k platbě bankovním převodem budou kupujícímu zaslány elektronickou poštou s potvrzením přijetí objednávky.

4.6 Kupní cena při platbě bankovním převodem je splatná do 7 dnů od potvrzení přijetí objednávky kupujícího (tedy od uzavření kupní smlouvy). Datum splatnosti je uvedeno v pokynech k platbě. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.

4.7 Prodávající nepožaduje od kupujícího předem zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

4.8 Případné slevy z kupní ceny produktu nelze vzájemně kombinovat.

4.9 Prodávající vystaví ohledně platby prováděné na základě kupní smlouvy kupujícímu fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení kupní ceny produktu a zašle ji kupujícímu v elektronické podobě ve formátu pdf na elektronickou adresu kupujícího. Fakturu v listinné podobě prodávající nezasílá.

5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ 

5.1 S ohledem na charakter prodávaných produktů na internetových stránkách prodávajícího nejsou účtovány žádné náklady na dopravu.

5.2 Digitální produkt je kupujícímu dodán jednorázově a dodáním se rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce.

5.3 Přístupové údaje poskytne prodávající kupujícímu až po zaplacení celé kupní ceny. V případě technických problémů si prodávající vyhrazuje právo na prodloužení této lhůty a to nejpozději do tří (3) pracovních dnů od písemného oznámení kupujícího prodávajícímu, že mu přístupové údaje nebyly po uhrazení kupní ceny za objednávku poskytnuty.

5.4 Po dodání digitálního produktu si kupující co nejdříve zkontroluje jeho dostupnost a funkčnost. Pokud kupující zjistí vady nebo nedostatky, kontaktuje prodávajícího bez zbytečného odkladu, aby mohl zjednat nápravu.

6. LICENCE, AUTORSKÁ PRÁVA A SANKCE

6.1 Všechny digitální produkty na www.weddingcity.cz jsou autorským dílem, jehož autorem je prodávající (poskytovatel) a jsou chráněny autorským právem.

6.2 Kupující je oprávněn používat digitální produkt výhradně pro svou osobní potřebu a nikoliv za účelem dosažení přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu.

6.3 Kupující není oprávněn digitální produkt (ani jakoukoli jeho část) kopírovat ani jiným způsobem rozmnožovat, extrahovat z obrazovky, přeposílat, sdílet, pořizovat z něj opisy, výstřižky, prodávat nebo jinak dále distribuovat a jinak s ním nakládat v rozporu s autorskými právy nebo těmito obchodními podmínkami.

6.4 Zakoupením digitálního produktu kupující souhlasí s tím, že si je vědom skutečnosti, že mu nebudou zaslány žádné fyzické produkty.

6.5 Licence udělená kupujícímu je nepřenosná a nepřevoditelná a digitální produkt ani přístupové údaje k němu nesmí být poskytnuty třetím osobám bez předchozího souhlasu prodávajícího.

6.6 Toto ustanovení obchodních podmínek se užije taktéž na digitální produkt, který Svatbov poskytne kupujícímu zdarma nebo jak dárek.

6.7 Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit a okamžitě odebrat kupujícímu přístupová práva k digitálním produktům bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že kupující porušil smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné považuje zejména porušení povinnosti na ochranu autorských práv ze strany kupujícího a požadovat náhradu škody, která prodávajícímu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.

6.8 Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webového rozhraní obchodu nebo jejich část bez předchozího písemného souhlasu prodávajícího.

6.9 Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu a užívat webové rozhraní obchodu nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího, a který je v souladu s jeho určením.

6.10 V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky apod.) nenese prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má prodávající i kupující právo od kupní smlouvy odstoupit.

6.11 Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

7. ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU PRODUKTŮ

A. Způsob zpřístupnění digitálního obsahu

7.1 Digitální obsah e-booku bude kupujícímu zpřístupněn ve formátu pdf, docx nebo obdobném zasláním na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce jako příloha elektronické pošty nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.

B. Čas zpřístupnění digitálního obsahu

7.2 Na webových stránkách může být u produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn. V taktovém případě bude kupujícímu digitální obsah produktu zpřístupněn v takto předem oznámený den.

7.3 Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitálního obsahu na zvoleném způsobu platby. V případě, že kupní cenu produktu platí kupující bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího, bude kupujícímu digitální obsah zpřístupněn okamžikem připsání kupní ceny na bankovní účet prodávajícího. V případě platby online bankovním převodem bude kupujícímu digitální obsah zpřístupněn obratem po provedení platby.

7.4 Na webových stránkách může být u produktu uvedeno, že kupujícímu jeho digitální obsah bude zpřístupňován postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) digitálního obsahu produktu bude kupujícímu zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem oznámeného harmonogramu.

C. Délka přístupnosti digitálního obsahu

7.5 Na webových stránkách může být u produktu uvedeno, jakou dobu bude mít kupující k digitálnímu obsahu přístup. V takovém případě bude kupující digitální obsah produktu přístupný po takto předem oznámenou dobu.

7.6 Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, zůstane kupujícímu digitální produkt pro osobní potřebu k dispozici na neomezenou dobu.

D. Aktualizace digitálního obsahu

7.7 Digitální obsah produktu bude kupujícímu zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření kupní smlouvy, která nebude kupujícímu aktualizována.

7.8 Prodávající bude kupujícímu však poskytovat aktualizace, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah produktu bez vad po celou dobu trvání kupní smlouvy nebo (u digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu) aby byl bez vad po dobu, po kterou to může kupující rozumně očekávat. V takovém případě prodávající kupujícího upozorní, že je dostupná aktualizace, jakým způsobem ji může kupující provést, a že v případě jejího neprovedení nemá kupující práva z vady, která vznikne pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí, jestliže v objednávce vezme kupující na vědomí a výslovně odsouhlasí, že po zpřístupnění digitálního obsahu nebude prodávající kupujícímu poskytovat jeho aktualizace.

E. Funkčnost digitálního obsahu, technické a programové vybavení

7.9 Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl kupující k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf, docx a obdobnými, přehrávání videa a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční elektronickou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí).

7.10 Za propojení digitálního obsahu produktu s digitálním prostředím kupujícího nese odpovědnosti kupující jako uživatel.

8. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 

8.1 Obecně platí, že pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (tedy mj. přes internet), má uživatel, který je spotřebitel, dle § 1829 občanského zákoníku právo od smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě čtrnáct (14) dnů ode dne uzavření smlouvy. Pokud v objednávkovém formuláři zaškrtne kupující políčko „Souhlasím se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a beru na vědomí, že udělením souhlasu zaniká mé právo odstoupit od smlouvy“, nemá kupující podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz.

8.2 V případě, že kupujícímu digitální obsah produktu nebude během 14 dnů od uzavření kupní smlouvy zpřístupněn a je-li kupující spotřebitelem, pak během této 14denní lhůty má právo od kupní smlouvy i bez udání důvodu odstoupit. Lhůta je zachována, pokud kupující odešle prodávajícímu oznámení o odstoupení nejpozději 14. den po dni, kdy byla kupní smlouva uzavřena. Pro odstoupení může kupující využít formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupit od kupní smlouvy může kupující zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres prodávajícího uvedených v obchodních podmínkách (elektronická adresa nebo adresa sídla firmy), případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které vůči prodávajícímu kupující učiní.

8.3 Obratem po obdržení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy potvrdí prodávající kupujícímu jeho přijetí. Kupní cena pak bude kupujícímu vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být kupní cena kupujícímu vrácena jen tehdy, pokud s tím bude kupující souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Vzhledem k tomu, že odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné jen tehdy, nebyl-li kupujícímu digitální obsah produktu zpřístupněn, nevzniknou kupujícímu žádné náklady spojené s jeho vrácením. Jakékoli náklady, které by kupujícímu v souvislosti s odstoupením od kupní smlouvy případně vznikly (např. náklady spojené se zasláním oznámení o odstoupení), nese ze zákona kupující.

8.4 Jako uživatel může kupující od kupní smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo kupní smlouvou.

8.5 Jako poskytovatel má prodávající oprávnění od kupní smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení povinností kupujícího z kupní smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní prodávajícího, porušení autorských práv, povinnosti mlčenlivosti a v dalších případech stanovených zákonem. V případě odstoupení od kupní smlouvy je prodávající oprávněn kupujícímu okamžitě digitální obsah produktu znepřístupnit a požadovat náhradu škody, pokud prodávajícímu z porušení povinností kupujícího vznikla.

8.6 Pokud ze strany kupujícího nedojde k úhradě kupní ceny do sedmi (7) dnů od potvrzení přijetí objednávky, kupní smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.

8.7 Je-li společně s produktem poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

9. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

9.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). 

9.2 Po zpřístupnění produktu si kupující co nejdříve zkontroluje funkčnost a dostupnost jeho digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, kontaktuje prodávajícího, aby mohl provést nápravu. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

9.3 Pokud produkt nebo přístupové údaje nenalezne kupující ve své elektronické poště v čase uvedeném v těchto obchodních podmínkách (viz „Čas zpřístupnění digitálního obsahu“), zkontroluje nejprve složky „hromadné“ nebo „spam“. Pokud ani tam produkt nebo přístupové údaje nenalezne, kontaktuje prodávajícího, aby mohl provést nápravu.

9.4 Prodávající odpovídá kupujícímu, že digitální produkt při převzetí nemá vady. V případě, že digitální produkt po dodání není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

9.5 Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením digitálního produktu. Dále Vám práva z vadného plnění nenáleží v případě neprovedených aktualizací (viz "Aktualizace digitálního obsahu"). Rovněž prodávající neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že kupující nemá potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené v těchto obchodních podmínkách – viz „Funkčnost digitálního obsahu, technické a programové vybavení).

9.6 Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má kupující zákonnou povinnost poskytnout prodávajícímu nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro kupujícího co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má kupující práva z vadného plnění jen tehdy, prokáže-li, že digitální obsah produktu není ve shodě s kupní smlouvou.

9.7 Práva z odpovědnosti za vady digitálního produktu uplatňuje kupující u prodávajícího elektronickou poštou. Pro reklamaci zboží může kupující využít reklamační protokol poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.

10. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN 

10.1 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

10.2 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, internetová adresa: www.adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese www.ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

10.3 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

10.4 Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

11.1 Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen nařízení GDPR) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

12. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

12.1 Prodávající nezasílá žádná obchodní sdělení související s nabídkami zboží, službami nebo podnikem prodávajícího. Prodávající nesbírá osobní údaje fyzických osob pro marketingové účely.

12.2 Prodávající zasílá na elektronickou adresu kupujícího pouze transakční emaily - informace související s jeho uskutečněnou objednávkou.

12.3 Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

13. DORUČOVÁNÍ 

13.1 Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

13.2 Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na adresu elektronické pošty uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce.

14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 

14.1 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

14.2 Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.

14.3 Tyto obchodní podmínky je prodávající oprávněn jednostranně měnit. Tato změna se však nedotkne již uzavřených kupních smluv, ale pouze kupních smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.

14.4 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

14.5 Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a reklamační protokol pro reklamaci zboží. 14.6 Kontaktní údaje prodávajícího – adresa pro doručování: Miroslava Kobernová, Havanská 2811/7, 390 05 Tábor 5, adresa elektronické pošty: svatbov@email.cz, telefon: (+420) 777061932. Prodávající neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.

 

file_save_30dp_000000_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24   Reklamační protokol

file_save_30dp_000000_FILL0_wght400_GRAD0_opsz24   Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnost 1. července 2024